Wrocławskie centrum handlowe zmienia nazwę

Kompleks handlowy Futura Park przechodzi rebranding. Od dziś centrum handlowe będzie się nazywać Factoria Park. Obiekt zyskał również nowe logo i identyfikację wizualną.

Zmiana podyktowana jest chęcią wdrożenia wizerunku odpowiadającego najnowszym trendom na rynku nieruchomości oraz przejęciem obiektu przez nowego zarządcę – JLL.

Nowy zarządca zmienił też logo i identyfikację wizualną.

Zabieg ten ma na celu odświeżenie wizerunku obiektu oraz wzmocnienie jego pozycji na rynku.

W centrum handlowym Factoria Park jest ponad 20 sklepów. Na powierzchni 20 000 mkw. znajdują się m.in. salony obuwnicze CCC i Deichmann, drogeria Rossmann, market budowlany Castorama, hipermarket Carrefour, Takko Fashion, Regatta, Media Expert, Empik, InMedio, Smyk, sklep zoologiczny Kakadu, restauracja Sphinx, stacja paliw Carrefour oraz wiele innych punktów usługowych uzupełniających ofertę.

- Factoria Park to kompleks handlowy o bardzo wysokim potencjale rozwoju. Cieszymy się, mogąc zapewnić naszym klientom bogatą, zróżnicowaną i atrakcyjną ofertę produktów dobrej jakości, odpowiadającą na ich różnorodne potrzeby - mówi Agnieszka Lis, dyrektor Factoria Park.

Wierzy ona, że dzięki zmianie nazwy oraz logotypu, jak również prowadzonej kampanii wizerunkowej informującej mieszkańców o wprowadzonych zmianach, Factoria Park spotka się z jeszcze większym zainteresowaniem klientów.

- Szukając inspiracji, mieliśmy na uwadze zarówno otoczenie, etymologię nazwy, jak również historię tego miejsca. Faktoria to synonim słowa fabryka/warsztat – od niego wzięła swoją nazwę dzielnica, w której centrum jest zlokalizowane – tłumaczy Karolina Szarpak, community manager agencji Abanana odpowiedzialnej za koncepcję nowej nazwy i logotypu galerii. - To też synonim osiedla, osady lub kolonii handlowej. Dlatego po drobnych modyfikacjach w zapisie powstała Factoria Park: miejsce od zawsze chętnie odwiedzane przez okolicznych mieszkańców, w którym czują się oni swobodnie i z którym się utożsamiają, stając się jego częścią, a nie sporadycznym klientem. To obszar, który wspólnie tworzymy i mamy razem na niego wpływ – wyjaśnia.

Odświeżenie wizerunku centrum handlowego zapowiada szerokozasięgowa kampania reklamowa. Wszystkie zachodzące zmiany w obiekcie wyrażono w czterech odrębnych kreacjach. Każda z nich prezentuje owoce w niecodziennym wydaniu. Odbiegające od rzeczywistości różnice w produktach mają komunikować minimalne zmiany, które wprowadzą powiew świeżości, ale nie zaburzą dotychczasowej struktury centrum. Głównymi nośnikami reklamy jest outdoor tradycyjny, radio oraz media digitalowe.

Factoria Park to kompleks handlowo-usługowy w zachodniej części Wrocławia istniejący na rynku od 2008 r. (wcześniej pod nazwą Futura Park). Od sierpnia 2018 r. parkiem handlowym zarządza Jones Lang LaSalle – firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych.

Katarzyna Pierzchała 2893 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }