Neinver zabiega o turystykę zakupową

Factory Kraków rozpoczęło współpracę z Krakowską Izbą Turystyki. Największe centrum outlet w południowej Polsce, zarządzane przez Neinver, jest odwiedzane każdego miesiąca przez klientów z kilkunastu krajów Europy i Azji.

- Turystyka zakupowa, powszechna w Europie Zachodniej, w Polsce dopiero się rozwija. Popularne outlety zajmują często czołowe pozycje w przewodnikach turystycznych tych krajów jako atrakcyjne miejsca, do których warto przyjechać – tłumaczy Agnieszka Kasprzyk-Oleksy, dyrektor centrum Factory Kraków w Neinver. - Współpraca z Krakowską Izbą Turystyki ma wspierać Factory w dotarciu do klientów spoza Polski i nawiązaniu relacji biznesowych z partnerami, zrzeszonymi w organizacji – dodaje.

Factory chce prezentować swoją ofertę w miejscach, gdzie pojawia się najwięcej turystów. Współpraca z firmami transportowymi, operatorami wycieczek, hotelami czy miejscami turystycznych atrakcji pozwoli dobrać najbardziej efektywne narzędzia promocji i dotrzeć bezpośrednio do zainteresowanych zakupami w outlecie.

W pierwszej połowie tego roku zakupy w outlecie zrobili turyści z kilkunastu krajów Europy i Azji, w tym m.in. Ukrainy, Białorusi, Rosji, Jerozolimy, ale również Norwegii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Chin i Egiptu. Średni wydatek turysty, odwiedzającego Factory Kraków, wynosił ok. 450 zł. Klienci z innych krajów byli najczęściej zainteresowani zakupami marek premium z segmentu mody dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Do Factory przyjeżdżali zarówno dużymi autobusami turystycznymi w ramach wycieczek zorganizowanych,
jak również indywidualnie.

- Kraków i Małopolska należą do jednych z najczęściej odwiedzanych polskich miast i regionów. Komplementarna oferta turystyczna to dzisiaj nie tylko wyjątkowe miejsca związane z historią czy przyrodą, ale również rozrywka: ważne wydarzenia sportowe i kulturalne, dobre restauracje, kawiarnie i właśnie zakupy – mówi Rafał Marek z Krakowskiej Izby Turystycznej. - Współpraca z Factory daje możliwość dotarcia z informacją o ofercie outletu do operatorów turystycznych, hoteli, organizatorów wycieczek i wszystkich firm współpracujących – tłumaczy.

Lokalizacja Factory Kraków sprzyja wizytom turystów. Odległość z międzynarodowego portu lotniczego Kraków Airport wynosi zaledwie 5 minut jazdy samochodem. Outlet mieści się w pobliżu autostrady A4 i ważnych dróg krajowych. To również miejsce chętnie odwiedzane przez turystów, zmierzających do popularnych górskich kurortów w południowej Polsce.

Factory Kraków to największe centrum outlet w południowej Polsce. Na 21 300 mkw. powierzchni handlowej gromadzi 106 sklepów znanych marek polskich i światowych, w cenach obniżonych stale nawet do 70%. Oferta Factory Kraków to moda dla kobiet i mężczyzn – m.in. Trussardi, Calvin Klein, Guess, Bialcon, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, czy Vistula, z szeroką propozycją marek jeansowych – m.in. Wrangler, Levi’s, Lee Cooper, Big Star, czy Pepe Jeans. Silną reprezentację stanowią również salony z obuwiem – m.in. Gino Rossi, Converse, Geox, Kazar oraz marki sportowe i outdoorowe - m.in. Adidas, Nike, Puma, Reebok, 4F, New Balance, Asics, Mountain Warehouse, Quiksilver, czy Regatta i Salomon. Factory Kraków to również akcesoria i galanteria skórzana – m.in. Furla, O’Bag, Ochnik, Puccini, Wittchen, czy Apart oraz artykuły dla domu - m.in. Tefal, Dajar czy Deco Flor.

Factory Kraków, obok outletów tej marki w Warszawie (Factory Ursus i Factory Annopol) oraz Poznaniu (Factory Poznań) jest zarządzane przez Neinver – lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz operatora tego segmentu w Europie. Neinver w Polsce zarządza również Silesia Outlet w Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i Factory. Firma Neinver, założona w 1969 r., zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.

Katarzyna Pierzchała 2893 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }