Lato z Luksją

W tym roku marka świętuje swoje 30-ste urodziny. Z tej okazji przygotowała szereg niespodzianek zarówno dla nowych jak i stałych użytkowniczek marki.

Teraz w ramach nowej, letniej kampanii Luksja zachęca do wypróbowania i podzielenia się opinią na temat żeli pod prysznic ze swojej oferty.

Na dedykowanej stronie www konsumenci mogą dokonać wyboru, czy chcą uzyskać zwrot kosztów za testowany produkt, czy wziąć udział w konkursie z nagrodami.

Kampania jest także pierwszą odsłoną nowego hasła marki "Luksja. Twój pierwszy krok ku pielęgnacji".

Po nagrody może sięgnąć każdy, kto w dniach 5 sierpnia - 30 września zakupi dowolny żel pod prysznic Luksja zachowa paragon i zarejestruje go na stronie https://www.ku-pielegnacji.pl/konkurs.

Zadanie konkursowe polega na wypełnieniu krótkiej ankiety dotyczącej zakupionego produktu. Dzieląc się opinią uczestniczki powalczą o nagrody nie tylko dla siebie, ale i dla swojej przyjaciółki.

W puli nagród znajdują się 3 bony o wartości 2 000 zł na ekskluzywny pobyt w SPA oraz 50 podwójnych zestawów pielęgnacyjnych.

Akcja komunikowana będzie w mediach społecznościowych marki Luksja, w ramach kampanii w internecie, a także poprzez materiały w punktach sprzedaży.

Za główne działania komunikacyjne oraz działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Tailor Made PR.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }