Brown-Forman Polska ma nowego dyrektora generalnego

Stanowisko to objęła Biba Konieczna-Sano.

Zastąpiła na tym stanowisku Ricardo Cupido, który objął stanowisko regionalnego dyrektora zarządzającego w krajach rozwiniętej Azji.

Biba Konieczna-Sano dołączyła do Brown-Forman 16 lat temu i w tym czasie zajmowała różne stanowiska w organizacji firmy, m.in. dyrektora marketingu w Polsce, w krajach bałtyckich i Rosji. W 2011 roku przeprowadziła się do Louisville, gdzie została szefową sztabu prezesa ds. marketingu. W 2013 roku dołączyła do North America Region jako dyrektor marki Grupy Bourbonów i Whiskey, a w 2015 dołączyła do globalnego zespołu Jack’a Daniel’sa. W 2018 roku Biba Konieczna-Sano wróciła do Europy aby objąć stanowisko dyrektora marketingu w nowo powstałym regionie Europejskim, z siedzibą w Amsterdamie.

- Polska to dynamicznie rozwijający się rynek, na którym produkty Brown-Forman mają ugruntowaną pozycję, dlatego z entuzjazmem patrzę na nowe wyzwania. Zwłaszcza, że polscy konsumenci przestawiają się na alkohole premium. Moją ambicją będzie wzbogacanie doświadczeń naszych konsumentów, budowanie z nimi długotrwałych relacji, dalszy wzrost świadomości i roli odpowiedzialnej konsumpcji, a także dalszy rozwój naszej efektywnej i zróżnicowanej organizacji - mówi Biba Konieczna-Sano.

Joanna Hamdan 9726 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }