Gang Słodziaków powraca

Z początkiem przyszłego tygodnia Biedronka rusza z kolejną odsłoną cieszącej się ogromną popularnością akcją wśród klientów sieci. Chodzi o kultowe już maskotki - zwierzaki o wdzięcznych imionach.

Tegoroczny Gang to duże Słodziaki: borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik, sarenka Hania oraz ich mali przyjaciele: lisek Lucuś, pszczółka Pola, nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek, sówka Zosia i zajączek Zuzia.
 
Stali się oni również bohaterami nowej książki opowiadającej o przygodach na leśnej polanie. Wszystkie maskotki oraz książkę będzie można zdobyć za darmo dzięki regularnym zakupom w sieci Biedronka.
 
Nowością w tegorocznej akcji są nie tylko Słodziaki Juniorzy. Dzięki QR kodom, zamieszczonym w książce, opowiadającej o przygodach Gangu i słodziakowej aplikacji mobilnej, podczas czytania będzie można wsłuchać się w dźwięki lasu wplecione w nastrojowe melodie i jeszcze w większym stopniu przenieść się w wyobraźni na magiczną polanę.
 
Nowa akcja "Gang Słodziaków" rozpoczyna się 26 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki będzie można kolekcjonować do 17 listopada, a pluszaki i książkę odbierać do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
 
Każdego ze Słodziaków będzie można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek, a 40 naklejek będzie uprawniało do jego zakupu za jedyne 19,99 zł lub do otrzymania za darmo Słodziaka Juniora. 15 zebranych naklejek pozwoli odebrać za darmo książkę „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany Gangu Słodziaków”. Tę wyjątkową pozycję będzie też można kupić w Biedronce w regularnej cenie – 9,99 zł, natomiast dużego Słodziaka w cenie 49,99 zł.
 
1 punkt w postaci naklejki można dostać za każde wydane w Biedronce 40 zł. Zbieranie punktów może być jeszcze szybsze dzięki dodatkowym punktom przyznawanym wyłącznie do transakcji spełniających kryterium zakupów 40 zł.
 
Przykładowo: za zakupy z zarejestrowaną kartą "Moja Biedronka" na kwotę minimum 40 zł, wśród których znajdzie się przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc oraz produkty specjalne o wartości minimum 10 zł, będzie można otrzymać 4 naklejki (4 pkt). Przy analogicznych zakupach na kwotę min. 80 zł, liczba punktów wzrasta do 8.
 
To już kolejna akcja lojalnościowa realizowana przez Biedronkę po kultowych Świeżakach i Gangu Słodziaków. W obu ubiegłorocznych akcjach Biedronka wydała klientom ponad 6 mln maskotek. Szerzej pisaliśmy o tym tutaj.

Śladem Biedronki podobne akcje z maskotkami w ostatnich latach wprowadziły inne sieci handlowe, jak Polomarket (maskotki Angry Birds), Spar (pluszaki z Epoki Lodowcowej), Netto (Scottie), Lidl (Lidlaki, Lupilusie), Intermarché (Kicaczki). Więcej o maskotkowym szaleństwie w sklepach pisaliśmy tutaj.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }