OneMulti dla Empiku

Agencja została wybrana w wyniku przetargu i odpowiada m.in. za doradztwo komunikacyjne, kompleksowe działania public relations - korporacyjne i produktowe oraz wybrane akcje specjalne.

- W ramach umowy z Empikiem będziemy odpowiedziani za wdrażanie strategii komunikacji marki poprzez m.in. przygotowywanie komunikatów i informacji prasowych, utrzymywanie relacji
z dziennikarzami, analizy mediowe, prowadzenie biura prasowego on-line, konsulting kryzysowy, doradztwo w zakresie organizacji projektów specjalnych a także pozyskiwanie patronów medialnych do wybranych akcji oraz współpracę z nimi - wyjaśnia Mariusz Pleban, CEO OneMulti.

– Wygrana budżetu Empiku jest dla nas powodem do dumy i kolejną okazją na wykorzystanie kompetencji Agencji w obszarze komunikacji szeroko rozumianej kultury oraz branży retail i e-commerce - dodaje.

W ramach kontraktu agencja będzie odpowiedzialna za komunikację, w różnym zakresie, marek:
Empik (salony/online/aplikacja), Empik Go, Livro.pl.

Współpracę z nowym klientem agencja rozpoczęła od komunikacji nowej usługi abonamentowej Empik
Premium.

Czas obowiązywania umowy OneMulti z Empikiem nie został ujawniony.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }