Profi z nową strategią pozycjonowania

Opracowała ją agencja Communication Unlimited.

Do sprzedaży trafiły już pierwsze produkty marki Profi w nowych opakowaniach.

- To pierwsze znaki bardzo głębokich zmian, jakich dokonaliśmy wspólnie z zespołem Communication Unlimited w obszarze strategii marki - zauważa Paweł Ornatek, dyrektor zarządzający Profi.

Opracowanie nowej strategii dla marki było poprzedzone szczegółowymi analizami kontekstu kulturowego oraz badaniami trendów na dynamicznie zmieniającym się rynku spożywczym. Nowa identyfikacja wizualna Profi została bardzo dobrze odebrana podczas badań konsumenckich i doskonale radzi sobie w miejscach sprzedaży.

Nowe opakowania wyróżniają się intensywnie zieloną kolorystyką.

- To świadomy zabieg - z jednej strony nawiązuje do tradycji marki, a z drugiej pozwala na wyróżnienie się pośród jasnych, minimalistycznych opakowań konkurencji - zauważa Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Jako pierwsze w nowych opakowaniach trafiły do sprzedaży produkty chłodzone: zupy i dania główne. Już niebawem dołączą do nich dania ambientowe, pasztety oraz inne produkty z bogatego portfolio marki Profi.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }