PGS rozwija linię dla zwierząt

Polska Grupa Supermarketów po sukcesie karm dla psów i kotów zapowiada dalszy rozwój tej kategorii. Do oferty już niedługo dołączą małe przysmaki dla psów i kotów oraz żwirki bentonitowe oraz silikonowe.

Rynek karm i akcesoriów dla zwierząt już od kilku lat intensywnie się rozwija na polskim rynku. Według analiz ekspertów, w bieżącym roku przewidywany jest wzrost kategorii karm w granicach 10%. Łączna wartość rynku „pet food” to ponad 2,5 mld zł.

Na początku 2018 r., po wstępnych badaniach rynkowych, Polska Grupa Supermarketów wprowadziła na rynek własną karmę mięsną dla psów pod marką O! Dobre.Pewne.Twoje. Z czasem oferta została uzupełniona o puszki z karmą dla psów i kotów, a następnie o karmę suchą. Teraz Grupa planuje rozszerzyć ofertę o kategorię drobnych przysmaków dla psów i kotów oraz bentonitowe i silikonowe żwirki.

- Wprowadzenie linii „pet food” okazało się dużym sukcesem naszej marki własnej. Bardzo dobrze sprzedają się karmy w puszce, w szczególności w większych ośrodkach miejskich. W przypadku mniejszych miast, dominuje karma sucha o większej gramaturze – twierdzi Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy Polskiej Grupy Supermarketów.

Przedstawiciele PGS nie wykluczają dalszego rozwoju linii dla zwierząt. – Wsłuchujemy się w informacje zwrotne naszych klientów, starając się dopasować do ich potrzeb. Nie wykluczamy, że pod koniec roku pojawią się kolejne produkty oraz karmy o bardziej zróżnicowanej gramaturze – dodaje Gaszewski.

O wprowadzeniu marki O! Dobre.Pewne.Twoje. serwis handelextra.pl pisał jako pierwszy. Szczegóły są tutaj.

Katarzyna Pierzchała 2895 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }