Carrefour rezygnuje z "trójek"

Sieć całkowicie zaprzestała sprzedaży jaj od kur z chowu klatkowego w ofercie marki własnej.

Działanie to jest kolejną z inicjatyw strategii transformacji żywieniowej oraz programu Act For Food realizowanych przez Carrefour na polskim rynku.

Decyzja Grupy Carrefour o wycofaniu ze sprzedaży jaj od kur z chowu klatkowego wynika z troski o dobrostan zwierząt. W ramach zobowiązania w tym obszarze, Carrefour Polska wyznaczył sobie dwa cele: do 2020 r. detalista usunie wszystkie jajka od kur z chowu klatkowego ze swoich sklepów w marce własnej, a do 2025 r.  wszystkie jajka od kur z chowu klatkowego ze swoich sklepów.

Pierwszą część zobowiązania, sieci już udało się zrealizować. Jaja „trójki” w marce Carrefour zostały całkowicie usunięte ze sprzedaży we wszystkich sklepach sieci w kraju.

W ramach optymalizacji oferty, która jest elementem realizacji strategii transformacji żywieniowej, Carrefour obok wycofania części asortymentu jaj pod marką własną, stale zwiększa swoją ofertę jaj z chowu ekologicznego Carrefour Bio.

Joanna Hamdan 9180 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }