Carrefour rezygnuje z "trójek"
Sieć całkowicie zaprzestała sprzedaży jaj od kur z chowu klatkowego w ofercie marki własnej.
Decyzja Grupy Carrefour o wycofaniu ze sprzedaży jaj od kur z chowu klatkowego wynika z troski o dobrostan zwierząt. W ramach zobowiązania w tym obszarze, Carrefour Polska wyznaczył sobie dwa cele: do 2020 r. detalista usunie wszystkie jajka od kur z chowu klatkowego ze swoich sklepów w marce własnej, a do 2025 r. wszystkie jajka od kur z chowu klatkowego ze swoich sklepów.
Pierwszą część zobowiązania, sieci już udało się zrealizować. Jaja „trójki” w marce Carrefour zostały całkowicie usunięte ze sprzedaży we wszystkich sklepach sieci w kraju.
W ramach optymalizacji oferty, która jest elementem realizacji strategii transformacji żywieniowej, Carrefour obok wycofania części asortymentu jaj pod marką własną, stale zwiększa swoją ofertę jaj z chowu ekologicznego Carrefour Bio.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze