Lidl wprowadza karty prezentowe

Pojawiły się one w sklepach sieci w poniedziałek 12 sierpnia. Karty dostępne są w trzech nominałach: 50, 100 i 200 zł.

Lidl stale rozwija ofertę dodatkowych usług. Po Podróżach Lidla, Winnicy Lidla, aplikacji Lidl Plus i uruchomieniu sklepu on-line detalista poszerza ofertę o karty prezentowe.

Pojawiły się one w sklepach sieci w poniedziałek 12 sierpnia.

Karty dostępne są w trzech nominałach: 50, 100 i 200 zł i eksponowane są na specjalnym stojaku tuż przy kasie.

Karta to swego rodzaju bon na okaziciela. Można ją wykorzystać na wszystkie artykuły dostępne w stacjonarnych sklepach Lidl. Jej ważność wynosi 6 miesięcy.

O szczegółowe informacje nt. kart prezentowych poprosiliśmy przedstawicieli Lidla. Jak tylko uzyskamy odpowiedz, natychmiast ją opublikujemy.

Lidl prowadzi obecnie w naszym kraju ponad 680 sklepów.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }