Gong obsłuży ETi w Polsce

Agencja będzie odpowiedzialna za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych firmy.

ETi European Food Industries to znany w ponad 40 krajach producent słodyczy, który od połowy 2018 roku działa również na polskim rynku. Firma oferuje szeroki wybór produktów w czterech segmentach: czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Wśród flagowym marek producenta są batony Wanted, intensywnie czekoladowe wafle Dare czy linia przekąsek dla najmłodszych Petito.

Zakończony w lipcu przetarg wygrała wielokrotnie nagradzana agencja kreatywna Gong. Będzie ona odpowiedzialna za kampanie reklamowe wszystkich produktów z portfolio ETi w Polsce. Pierwszymi wspólnymi projektami będą kompleksowe działania dla marek Wanted oraz Dare, które rozpoczną się już w sierpniu.

- Najbliższe miesiące to jeden z najważniejszych okresów sprzedażowych dla flagowych marek z naszego portfolio, dlatego planujemy bardzo intensywne działania promocyjne. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieć w tym wsparcie partnera z dużym doświadczeniem w branży FMCG, jakim jest agencja Gong. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca pozwoli nam skutecznie dotrzeć do nowych konsumentów i dalej szeroko budować świadomość naszych produktów – co jest kluczowe dla nowego na rynku gracza jakim jest ETi - podkreśla Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager ETi w Polsce.

Joanna Hamdan 9343 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }