"Weekendowa metamorfoza" ze wsparciem Jana Niezbędnego

Marka wspiera ekipę remontową swoimi patentami na szybkie i skuteczne porządki po metamorfozie.

W niedzielę 9 czerwca stacja TVN rozpoczęła emisję nowego programu „Weekendowa metamorfoza”, którego sponsorem został Jan Niezbędny.

Prowadzącym program jest Krzysztof Miruć - architekt i projektant wnętrz. W każdym odcinku wraz ze swoją ekipą remontuje jeden pokój w mieszkaniu osoby, która została zgłoszona do programu przez swoich bliskich.

W ramach współpracy marki ze stacją TVN w każdym odcinku, w kontekście końcowych porządków po metamorfozie wnętrza, prezentowane są kolejne produkty Jana Niezbędnego. Dodatkowo, marka jest obecna na billboardach sponsorskich.

Pośród produktów Jana Niezbędnego ułatwiających porządki ekipie Krzysztofa Mirucia są między innymi – magiczna gąbka, która potrafi usuwać trwałe zabrudzenia np. ze ścian jedynie przy użyciu wody (bez potrzeby stosowania detergentów), uniwersalne ściereczki na rolce, ściereczki z mikrofibry do mycia luster, ściereczki nasączane do mebli, pojemniki silikonowe oraz mop rotacyjny.

Nowe odcinki programu są emitowane w każdą niedzielę o godz. 11:00 w TVN, natomiast powtórki programu można obejrzeć w sobotę o godz. 18:00.

Po tym jak program zostanie wyemitowany na antenie głównej TVN, „Weekendową metamorfozę” będzie można oglądać w HGTV.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }