Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Wygraj wyjazd na Grand Prix do Abu Dhabi

To nagroda główna w konkursie marki Stock Prestige Vodka.

Aby wziąć udział w konkursie należy kupić dowolną butelkę Stock Prestige i zachować paragon. Następnie trzeba wejść na Messengera Stock Prestige m.me/Stock Prestige, rozpocząć konwersację z chatbotem i odpowiedzieć na pytanie „Z którą ze znanych osób chciałbyś obejrzeć finałowy wyścig w Abu Dhabi i dlaczego?”.

Nagrodzone zostaną najciekawsze odpowiedzi.

Co tydzień do wygrania 150 butelek limitowanej edycji Stock Prestige, natomiast na zwycięzcę nagrody głównej czeka 2-osobowy wyjazd na finałowe Grand Prix w Abu Dhabi.

Oprócz konkursu, marka Stock Prestige Vodka zaprosiła influencerów do uczestnictwa w „Wyścigu o prestiż”. Wzięli w nim udział: Aldona Marciniak - dziennikarka Przeglądu Sportowego i stacji Eleven Sports, Cezary Gutowski - dziennikarz motoryzacyjny również związany z Przeglądem Sportowym i pasjonat Formuły 1 oraz Anna Nowak - trendsetterka, blogerka lifestyle’owa i instagramerka.

Na Facebooku marki pojawił się już teaser zapowiadający serię filmów relacjonujących poczynania Teamu w Monako: https://www.facebook.com/StockPrestige/videos/542082106334630/.

Przez najbliższe 3 miesiące konsumenci będą mogli razem z uczestnikami doświadczać świata luksusu i przeżywać wyścigowe emocje. Pod koniec każdego odcinka pojawi się pytanie do widzów, a najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone butelkami Stock Prestige Vodka oraz koszulkami wyścigowymi. Konkurs w całości odbywa się na Messengerze marki.

Za strategię marki Stock Prestige Vodka oraz komunikację na Facebooku odpowiada agencja Fastline Advertising, natomiast za obsługę PR – agencja Publicis Consultants.

Joanna Hamdan 9180 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }