Konferencja o innowacjach z wielu punktów widzenia

29-30.08 w Warszawie odbędzie się Innovation&Design Management Conference.

Innovation&Design Management Conference to dwudniowe wydarzenie, na które zaproszono niemal 20 prelegentów: innowatorów biorących udział w procesach powstawania innowacji oraz osoby, które koordynowały wdrożenie myślenia projektowego do swoich organizacji, od urzędów po biznesy i strat-upy. Eksperci będą dzielić się doświadczeniami związanymi z tworzeniem oraz wprowadzaniem zmian, a cała konferencja przybierze charakter dyskusji między zaproszonymi gośćmi, dopełnionych warsztatami.

Za merytoryczny zakres konferencji odpowiada Anna Wróblewska – założycielka Metaphor, interdyscyplinarnego zespołu ekspertów projektujących innowacje. Podczas intensywnych dwóch dni prelegenci zostaną połączeni w pary sparringowe. Będą dyskutować nad konkretnymi tezami z punktu widzenia różnych perspektyw, doświadczeń czy profesji.

– Takie spotkanie dwóch przeciwstawnych punktów widzenia jest elementem projektowania innowacji w metodologii Design Driven Innovation, którą proponuje prof. Roberto Verganti – tłumaczy Anna Wróblewska, prezes Metaphor. – Zderzenie się ze skrajnie różną perspektywą ma pomóc zweryfikować swoje założenia, wskazać na niedociągnięcia czy kwestie, które pominęliśmy w procesie projektowania. To moment, kiedy otwieramy głowy i poszerzamy swój sposób myślenia. Ten etap w procesie tworzenia wydaje mi się szczególnie ciekawy i twórczy, stąd pomysł, by to zderzanie się perspektyw przenieść także do programu Innovation&Design Management Conference – dodaje.

Eksperci będą rozmawiać m.in. o tym, dlaczego za pomocą design thinking nie można stworzyć innowacji radykalnej, jak wykorzystywać w tworzeniu zmian nowe technologie i jak wprowadzać je tak, by wspierały potrzeby człowieka, a nie uzależniały go. Ważnym tematem będzie także rola konsultantów design thinking wewnątrz organizacji, projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych, czy psychologiczne aspekty wdrażania innowacji. Wspólnym mianownikiem wszystkich tych tematów ma być humanizacja biznesu, człowiek i jego potrzeby.

– Dopiero kiedy postawimy człowieka w centrum procesu projektowego i zrozumiemy wszystkie uwarunkowania, które mają na niego wpływ, mamy szansę na stworzenie skutecznego rozwiązania, które w przyszłości może powiększać zyski – przekonuje zespół Metaphor.

Wydarzenie: Innovation&Design Management Conference

Data: 29-30.08.2019 r.

Miejsce Hotel Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa

Organizator: Puls Biznesu

Partner Merytoryczny: Metaphor

Partner Wspierający: Uniwersytet SWPS

Patronat Medialny: Media&Marketing Polska

 

Więcej o konferencji: https://www.pb.pl/konferencje/innovation-design-management-conference-1243

 

Magdalena Weiss 2188 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }