Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Oddaj parawan i przejdź na Ty!

To kolejna niestandardowa akcja marki Tyskie.

Tyskie ponownie pokazuje, że niewiele potrzeba, aby otworzyć Polaków na siebie i zachęcić ich do nawiązania nowych znajomości. Nietypowy eksperyment, przeprowadzony nad polskim morzem, pomógł plażowiczom zwinąć parawany i przejść na „Ty” z ludźmi, którzy znajdują się tuż obok.

Tyskie wybrało się na jedną z polskich pięknych plaż i postawiło nietypowy obiekt. Kolosalny parawan górujący nad plażowiczami. Jego celem było zwrócenie uwagi na absurdalny kierunek w jakim zmierza „parawaning”. Po pierwszych konsternacjach, przyszedł czas na odsłonięcie całej prawdy.

Zza wielkiego parawanu, Tyskie odsłoniło pop-up bar z niecodzienną promocją – Tyskie za parawan. Każdy plażowicz mógł oddać swój parawan, a w zamian otrzymywał zimne piwo Tyskie. Akcję szybko podchwycili plażowicze, którzy tłumnie ruszyli nie tylko z parawanami, ale także z kocami czy dmuchanymi flamingami. W celu ułatwienia kontaktu, wokół baru pojawiła się strefa spotkań, którą aż do zachodu słońca wypełniał gwar nieznajomych sobie jeszcze kilka godzin temu ludzi. Polskie wybrzeże wypełniła pozytywna fala znajomości, a przejście na Ty stało się faktem.

To kolejny już eksperyment społeczny, w którym Tyskie stara się wkroczyć tam, gdzie Polacy czują się podzieleni i anonimowi.

Pierwszym tego przykładem był bar w windzie w jednym z polskich blokowisk. Sąsiedzi mieszkający od lat przez ścianę mogli wreszcie, dzięki Tyskiej Windzie, poznać się po raz pierwszy w życiu. Następnie Tyskie postawiło na poznanie się w kamienicy. W tym celu, mieszkańcy kamienicy wywiesili za oknami i balkonami banery z imionami.

Joanna Hamdan 9128 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }