Ostatnia szansa na zgłoszenie na Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu

Tylko do 19 sierpnia potrwają zapisy na IV Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu, organizowany przez Grupę Eurocash. Odbędzie się on 24 września w łódzkiej Atlas Arenie.

Jak będzie zachowywać się konsument przyszłości? Czy nowoczesne technologie odmienią polski handel? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają uczestnicy IV Kongresu, który jest jednym z najbardziej inspirujących spotkań edukacyjnych dla handlu niezależnego w Polsce i jednocześnie największym tego typu wydarzeniem, skierowanym do niezależnych przedsiębiorców prowadzących sklepy detaliczne. Co roku gromadzi około 4,5 tysiąca przedsiębiorców, którzy prowadzą mikro-, małe i średnie firmy. Tegoroczna edycja Kongresu odbędzie się pod patronatem Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.

– Tempo zmian zachodzących we współczesnym świecie staje się ogromnym wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy w Polsce – mówi Katarzyna Kopaczewska, członek zarządu Grupy Eurocash.

Podkreśla, że Grupa Eurocash stawia sobie za zadanie dostarczenie niezależnym przedsiębiorcom innowacyjnych i efektywnych narzędzi wspierających prowadzenie biznesu w tym dynamicznym środowisku. - Kongres, wypełniony inspirującymi wystąpieniami uznanych ekspertów i prezentacjami najnowszych trendów, stanowi jedno z takich narzędzi – tłumaczy Kopaczewska. – Wydarzenie stwarza przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz zachęca polskich przedsiębiorców do wprowadzania innowacyjnych zmian w swojej codziennej pracy – dodaje.

Konsument przyszłości i Detalista 4.0

Zgodnie z hasłem przewodnim tegorocznego Kongresu: „Krok w przyszłość. Droga do nowoczesnego przedsiębiorstwa”, podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną innowacyjne technologie w handlu. Cenione osobistości świata nauki oraz biznesu będą inspirować do wprowadzania zmian.

– Zaproszeni przez nas eksperci opowiedzą o tym, jak będą wyglądać zakupy i sklep przyszłości, jak wykorzystać nowoczesne technologie w handlu i czego już wkrótce mogą oczekiwać od nas konsumenci. Do realizacji celów i spełniania swoich marzeń motywować będzie m.in. znana dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska – zapowiada Katarzyna Kopaczewska.

W programie Kongresu przewidziane jest m.in. wystąpienie Agaty Czarneckiej, dyrektor w dziale Badań Rynku i Doradztwa w CBRE. Ekspertka omówi, w jaki sposób na handel wpływać będzie zmieniający się styl życia oraz rosnące potrzeby konsumentów. Z kolei Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert z zakresu marketingu, nakreśli sylwetkę konsumenta przyszłości, który oczekiwać będzie oferty łączącej świat online i offline. Dr Aleksandra Przegalińska, prowadząca badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie, poruszy temat sztucznej inteligencji w handlu w kontekście szans oraz zagrożeń, jakie niesie ta technologia. Wystąpieniu Jarosława Sokolnickiego z firmy Microsoft towarzyszyć będzie prezentacja wizji funkcjonowania sklepu w przyszłości, którym zarządzać będzie nowoczesny przedsiębiorca – Detalista 4.0. A o tym, jak odnaleźć się w świecie tych szybkich zmian opowie Nikolay Kirov, wieloletni dyrektor Koźmiński Executive Business School.

Wystąpienia na żywo przeplatane będą inspirującymi teletransmisjami, podczas których znany psycholog społeczny i psycholog biznesu Jacek Santorski opowie o kształtowaniu cech przywódczych, o kompetencjach przyszłości mówić będzie prezes zarządu Life Skills Robert Krool, a potencjał różnych pokoleń w firmie oraz wyzwania liderów w nowych czasach przedstawią: Aleksandra Kostyra i Małgorzata Olszanowska z firmy House of Skills. Podczas całego wydarzenia zachęcać do działania będzie trener mentalny Jakub B. Bączek.

Ostatnia szansa na zgłoszenie

Udział w Kongresie jest bezpłatny dla przedsiębiorców zrzeszonych w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash. Zapisów można też dokonać za pośrednictwem platformy edukacyjnej www.akademiaeurocash.com.pl (po zalogowaniu). Organizatorzy wydarzenia czekają na zapisy tylko do 19 sierpnia 2019 roku.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber.

Akademia Umiejętności Eurocash to największy w Polsce kompleksowy program edukacyjno-szkoleniowy wspierający polskie niezależne sklepy detaliczne zrzeszone w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy. W ramach czterech filarów Akademii przedsiębiorcy i ich pracownicy mogą korzystać z bogatej oferty kursów e-learningowych zgromadzonych na nowoczesnej platformie edukacyjnej, praktycznych warsztatów szkoleniowych prowadzonych w całej Polsce, corocznego Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu oraz studiów podyplomowych prowadzonych we współpracy ze Szkołą Główną Handlową (SGH). Akademia Umiejętności zapewnia polskim przedsiębiorcom dostęp do aktualnej wiedzy, praktycznych wskazówek, nowoczesnych rozwiązań w handlu, które budują sukces sprzedażowy sklepów detalicznych. Najwyższą jakość oferty edukacyjnej Akademii potwierdza certyfikat ISO 29990:2010. Skorzystało z niej już do tej pory ponad 62 tys. osób.

Katarzyna Pierzchała 2950 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }