Tatuaż Eda Sheerana z Heinz na butelkach ketchupu

Limitowanych wytatuowanych butelek powstało tylko 150 - każda z nich z autografem artysty - i będą w większości wykorzystane do działań charytatywnych, które zaplanował artysta z marką.

Ed Sheeran jest najwierniejszym fanem ketchupu Heinz. W tym roku do sklepów trafiła jego autorska linia ketchupu Heinz Edchup, a w telewizji pojawiła się reklama ulubionego sosu muzyka, którą sam napisał i w której wystąpił.

Teraz światowa gwiazda i jego ukochana marka łączą siły po raz kolejny, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu.

Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wizerunku swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”, na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz.

Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.

Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”.

Pierwszy to licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s w Londynie, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy. Aukcja charytatywna odbędzie się w czwartek 15 sierpnia w godzinach 18:00-20:00. Zostaną wówczas zlicytowane trzy butelki.

Drugi to udział w międzynarodowym losowaniu, które ruszyło 12 sierpnia o 12:00 czasu londyńskiego na stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz. Zgłaszając swój udział w losowaniu, fani mogą wpłacać dobrowolne datki, a zwycięzcy zostaną wylosowani spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych do 23 sierpnia do 17:00 czasu londyńskiego.

Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany organizacji charytatywnej wskazanej przez Eda (East Anglia’s Children’s Hospices, EACH) i przez markę Heinz (Rise Against Hunger).

Ponadto, kilka butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie.

Joanna Hamdan 9128 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }