CulinaryOn debiutuje w Polsce

To największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na eventach dla sektora B2B oraz klientów indywidualnych.

- Wybraliśmy Polskę m.in. ze względu na rosnącą gospodarkę, a więc też zamożność społeczeństwa. Przede wszystkim jednak przyciągnęło nas coś, co określamy jako zaciekawienie doświadczeniami kulinarnymi - chęć testowania smaków i próbowania nowych rzeczy. To także kwestia dostępu do wykwalifikowanych pracowników mówiących w językach obcych. Właśnie dlatego chcemy stąd prowadzić ekspansję w regionie - wyjaśnia Alex Blanc, współzałożyciel CulinaryOn.

CulinaryOn oferuje studia kulinarne, które mogą pełnić np. funkcję szkół team buildingu, gdzie można nauczyć się pracować zespołowo. Klasy mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów i podkreślać wartości wyznawane na co dzień przez dane firmy lub działy HR.

Każdy klient otrzymuje osobistego menedżera, a zespół składa się z szefa kuchni, sous chefa, barmana, kierownika imprezy oraz fotografa. W CulinaryOn można przygotować potrawy z całego świata i delektować się wyszukanymi drinkami oraz wybierać spośród różnych scenariuszy dotyczących rodzaju rozrywki i przebiegu zajęć. Przestronne studia z salą konferencyjną mogą pomieścić do 200 osób jednocześnie i są doskonale wyposażone na spotkania firmowe czy imprezy okolicznościowe.

W ramach szerokiej gamy klas mistrzowskich, o tematach takich jak np. haute cuisine, francuska, hiszpańska, singapurska, wegetariańska, grecka, polska i tajska, uczestnicy doświadczą przede wszystkim współpracy z najlepszymi szefami kuchni. Pod czujnym okiem wykwalifikowanego zespołu będą mogli przygotować trzy potrawy w ciągu trzech godzin.

A to dopiero początek atrakcji, jakie CulinaryOn zamierza zaproponować w Polsce.

- Po dopracowaniu naszych kulinarnych warsztatów zaczęliśmy myśleć o innych tematach. To model, który może być skalowalny - w wielu krajach i dziedzinach. Tak narodziła się koncepcja PaintOn, nauki malowania połączonej z team-buildingiem, a także pomysł poszerzenia CulinaryOn o degustację win, czyli WineOn. Pracujemy też nad wariantem bazującym na quizach - dodaje Giulio D’Erme.

CulinaryOn tylko w 2018 roku gościło ponad 100 000 klientów i posiada 19 studiów na całym świecie.

Studio w Warszawie na Placu Trzech Krzyży otworzy swoje podwoje już we wrześniu.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }