Nowa kampania kaszek BoboVita

Jej celem jest budowanie świadomości znaczenia odpowiedniego żywienia dla prawidłowego rozwoju najmłodszych.

BoboVita ruszyła z ogólnopolską kampanią 360°.

Poprzez różnorodne działania marka pokazuje, jak kaszki BoboVita wspierają prawidłowy rozwój dziecka.

Prowadzone działania obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 30’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Uruchomiona została również zasięgowa kampania online, wspierana w social mediach oraz serwisach YouTube i VOD.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 30’ przygotował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. Działania PR realizuje Alert Media Communications.

Joanna Hamdan 9506 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }