Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Wina Concha y Toro ze stabilnym wzrostem sprzedaży w Polsce

Viña Concha y Toro, producent wina w Ameryce Łacińskiej i CEDC, jeden z najważniejszych producentów i dystrybutorów produktów alkoholowych w Polsce, obchodzą 21. rocznicę nawiązania współpracy, jednocześnie ogłaszając silny wzrost sprzedaży win Concha y Toro w kraju.

CEDC International, spółka będąca częścią globalnej Grupy Roust, znacznie zwiększyła świadomość marki Concha y Toro od 1998 r., osiągając sprzedaż na poziomie ponad 100 tys. dziewięciolitrowych skrzynek. Wina Concha y Toro są liderami wśród importowanych win chilijskich na konkurencyjnym rynku polskim: Casillero del Diablo jest numerem 1 wśród win superpremium, a Frontera numerem 3 wśród win premium.

- W pierwszym półroczu 2019 r. byliśmy świadkami stabilnego wzrostu marek strategicznych należących do portfela Concha y Toro, w tym legendarnych Casillero del Diablo, Frontera, Don Melchor i Marques de Casa Concha – wzrost wyniósł 5,4% w porównaniu z tym samym okresem w 2018 r. - mówi Arkadiusz Citków, dyrektor komercyjny marek importowych w CEDC International. - Nasza prognoza na 2019 r. zakłada solidny wzrost na poziomie 15–20% względem biegłego roku, w szczególności jeśli chodzi o pozycję Casillero del Diablo oraz wykorzystanie nowości związanych z marką Frontera – dodaje.

Oferta win spółki Concha y Toro zajmuje obecnie pierwsze miejsce w rankingu importowanych win chilijskich, a należące do niej najważniejsze marki – Casillero del Diablo, Frontera, Sunrise i Marques de Casa Concha – należą do najbardziej rozpoznawalnych win segmentu premium i superpremium w naszym kraju.

Jak komentuje Cristian Lopez, dyrektor ds. eksportu w firmie Viña Concha y Toro, dzięki wieloletniej współpracy z Grupą Roust i CEDC International, produkty firmy zdobyły wiodącą pozycję na bardzo ważnym, polskim rynku. - W najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój tej współpracy - dodaje.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }