Eobuwie.pl z kolejnym sklepem stacjonarnym

Na warszawskiej Białołęce powstanie kolejny salon interaktywny marki eobuwie.pl. Nowy lokal o powierzchni aż 500 mkw. zostanie otwarty w listopadzie na parterze Galerii Północnej.

To już trzecia lokalizacja marki w stolicy i pierwsza na północy miasta. Dzięki dużej powierzchni i zastosowanej technologii omnichannel, w ofercie sklepu znajdzie się ok. 25 tys. produktów dostępnych od ręki.

Salon marki eobuwie.pl powstanie na parterze Galerii Północnej, w pobliżu sklepu Reserved. Oprócz tabletów ze specjalną aplikacją do zamawiania i przyglądania obuwia w sklepie pojawią się również dodatkowe usługi, jak esize.me oraz click & collect. Pierwsza z nich to narzędzie stworzone w oparciu o technologię 3D, oferujące profesjonalną pomoc w doborze odpowiedniego obuwia oraz spersonalizowanych wkładek do butów – aplikacja w kilka sekund tworzy trójwymiarowy model stóp, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu. Za pomocą aplikacji click & collect wykonany skan można przypisać do numeru telefonu lub adresu e-mail, aby nie powtarzać czynności podczas każdych kolejnych zakupów.

W stacjonarnych sklepach eobuwie.pl komunikacja cyfrowa całkowicie zastąpiła produkty fizyczne. Zamiast tradycyjnych półek i regałów wypełnionych setkami par butów w salonach znajdują się ekrany dotykowe, za pomocą których klienci mogą wybierać obuwie dostępne na zapleczu. Wybrany model butów dostarcza do przymierzenia pracownik sklepu w ciągu maksymalnie 3 minut.

- Widzimy, że klienci chętnie korzystają z nowej formuły zakupów. Przekonali się do modelu, który nie tylko pomaga, ale jednocześnie usprawnia sam ich proces. Dlatego, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, otwieramy kolejne lokalizacje, tym razem w Galerii Północnej – powiedział Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail, eobuwie.pl.

Eobuwie.pl to jeden z największych w Polsce sklepów specjalizujących się w sprzedaży obuwia i akcesoriów, istniejący na rynku od ponad 20 lat. W ofercie sklepu znajdują się produkty krajowych i zagranicznych marek. Asortyment salonu regularnie jest też wzbogacany o nowe ekskluzywne marki. Według raportu eCommerce Polska 2016 eobuwie.pl należy do 10 najbardziej rozpoznawalnych sklepów eCommerce w Polsce.

 

Ilona Mrozowska 3289 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }