Z cyklu W OBIEKTYWIE

To się nazywa convenience. W japońskich sklepach ... jajko już ugotowane na twardo.

Japonia, której liczba ludności w połowie 2018 r. wynosiła 126,5 mln osób, należy do najgęściej zaludnionych państw świata. Nie dziwi więc, że Japończycy są mistrzami wykorzystania małej przestrzeni dla jak największej liczby osób - to tu powstały rozwiązania niespotykane w innych krajach, jak choćby słynne hotele kapsułowe.

Także na półkach sklepów spożywczych Japonii można znaleźć produkty, które bez wątpienia zaliczają się do pomysłowych, a jednocześnie odpowiadają na trend convenience (szybko i wygodnie).

Przykładem są ... jajka już ugotowane na twardo. Spróbowalibyście? My z chęcią.

O zwyczajach zakupowych Japończyków pisaliśmy również tutaj i tu.

Ilona Mrozowska 3258 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }