Carrefour wprowadza do sprzedaży nową linię energetyków

Agencja Altavia przygotowała projekty puszek wprowadzanej przez Carrefour do sprzedaży linii napojów energetycznych dla kobiet.

Wprowadzane właśnie na rynek napoje skierowane są do kobiet, a brandowane będą marką Carrefour. Wcześniej Carrefour sprzedawał pod swoją marką wyłącznie „zwykłe” napoje energetyczne, w wersji light i mojito, w opakowaniach 1 l i w puszkach 250 ml.

Obecnie wprowadzana jest całkowicie nowa linia napojów energetyzujących z witaminami, tauryną i kofeiną. W ramach tej kobiecej linii debiutują od razu trzy warianty smakowe: Acai i Goji, Mojito oraz Mango i Marakuja w puszkach o pojemności 250 ml.

Grupą docelową tych produktów są młode kobiety, prowadzące aktywny tryb życia i uprawiające sport.

Napoje pojawią się w sieci sklepów Carrefour w całej Polsce.

Altavia współpracuje z Carrefourem od kilku lat, m.in. właśnie w zakresie projektowania opakowań marki własnej. W 2018 r. agencja przygotowała dla tej sieci ponad 300 projektów opakowań. 

 

 

 

Ilona Mrozowska 3289 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }