Netto uruchamia aplikację dla pracowników

Od września pracownicy Netto będą mogli komunikować się za pomocą aplikacji "Moje Netto".

„Moje Netto” powstało, aby uczynić komunikację wszystkich pracowników prostszą i efektywniejszą. W porównaniu do Intranetu, czyli wewnętrznej sieci, z której korzystanie możliwe było wyłącznie na terenie firmy, „Moje Netto” to duży krok naprzód i wyjście w stronę potrzeb pracowników.

Dzięki aplikacji pracownicy mogą szybciej zapoznać się z najważniejszymi informacjami – bez względu na to, czy są w sklepie, biurze, czy poza nim. „Moje Netto” stanowi też platformę do dzielenia się wiedzą z innymi oraz zdobywania nowych umiejętności – pracownicy znajdą tu m.in. wewnętrzne gazetki, podręczniki, szkolenia czy grafik pracy. Do aplikacji podpięta jest również Karta Pracownika upoważniająca do zniżki na zakupy.

Aplikacja jest skonfigurowana skonfigurowana w taki sposób, aby być przydatną z poziomu każdego stanowiska w firmie. Jak podkreśla Netto w komunikacie, dodatkowym atutem jest prostota i intuicyjność, dzięki której nawet niezbyt zaawansowani w obsłudze smartfonów pracownicy poradzą sobie bez trudu. 

Sieć Netto w tym roku wystartowała także z aplikacją „Nie marnujemy żywności”. Dzięki niej każdy, komu bliska jest idea walki z marnotrawstwem żywności, może w dowolnej chwili sprawdzić na swoim telefonie, jakie produkty żywnościowe w sklepach Netto są aktualnie dostępne w obniżonej cenie ze względu na bliski termin przydatności do spożycia. Użytkownicy aplikacji mogą także łatwo odnaleźć najbliższy sklep spożywczy (nie musi to być Netto) w sąsiedztwie – sami mogą wprowadzać do aplikacji przecenione produkty, walcząc z marnotrawstwem. 

Barbara Mikusińska 774 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.