Nowe propozycje w linii Makro Chef

W ofercie sieci hurtowni Makro pojawiło się pięć nowych produktów pod parasolem marki Makro Chef: pigwowiec, dereń, czarny bez, jeżyna i dzika róża.

Produkty te są kolejnymi, po grzybach, wprowadzone z sygnaturą Polskich Skarbów Kulinarnych. Program ma na celu zwiększyć świadomość Polaków na temat bogactwa tradycji kulinarnej naszego kraju oraz sprawić, by bardziej docenili oni własną kuchnię i dostrzegli, że rodzime dania również mogą być prestiżowe i pełne zaskakujących doznań smakowych.

Sieć poszerzyła zatem portfolio marki Makro Chef o pięć nowych pozycji: pigwowiec, dereń, czarny bez, jeżyna oraz dzika róża.

Produkty występują w opakowaniach 1 kg i są głęboko mrożone, a po obróbce termicznej gotowe do spożycia.

Linia Makro Chef obejmuje produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, m.in.: ryże, kasze, cięte zioła, kiełki, sosy, miody, pomidory suszone.

Wszystkie powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Ilona Mrozowska 3258 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }