Primark otworzy sklep w Galerii Młociny

Primark, międzynarodowa marka odzieżowa słynąca z niskich jak Pepco cen, wchodzi do Polski. Sieć zadebiutuje w warszawskiej Galerii Młociny. Nieznana jest jeszcze data otwarcia sklepu, ale rekrutacja do pracy w Primarku rozpocznie się we wrześniu.

Primark podpisał już umowę najmu w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach, której właścicielami są EPP (70% udziałów) oraz Echo Investment (30%) i to właśnie ten ostatni poinformował o debiucie Primarku. 

Nowy sklep Primark zajmie 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i będzie oferował kolekcje mody damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Przed ogłoszeniem daty otwarcia Primark we współpracy z Echo Investment dostosuje wynajętą przestrzeń do swoich potrzeb.

- Debiut odzieżowego giganta wysyła w świat komunikat, że polski rynek handlowy wciąż ma olbrzymi potencjał do przyjmowania nowych marek, a z drugiej strony, dysponuje wysokiej jakości projektami o strategicznych lokalizacjach, nowoczesnymi, komfortowymi, z odpowiednim pozycjonowaniem i wysoką odwiedzalnością - uważa Marcin Materny, członek zarządu Echo Investment odpowiedzialny za sektor handlowy.

Otwarta w maju tego roku Galeria Młociny zapewnia mieszkańcom Warszawy dostęp do ponad 240 sklepów oraz szeroką ofertę gastronomiczną.

Od września Primark będzie szukać ponad 250 pracowników. W sklepie znajdą zatrudnienie m.in. dyrektorzy, sprzedawcy oraz kierownicy sali sprzedaży, magazynu i biura rozliczeń gotówkowych, a także specjaliści od merchandisingu wizualnego.

W zeszłym miesiącu Primark otworzył swój pierwszy sklep w Europie Środkowo-Wschodniej w słoweńskiej Lublanie. Firma ogłosiła także plany otwarcia sklepu w Czechach.

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje modę, kosmetyki i wyposażenie domu zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” (‘amazing fashion at amazing prices’). Właśnie ze względu na bardzo przystępne ceny często porównywana jest do znanej już w Polsce sieci Pepco, która należy do europejskiej sieci dyskontów oferującej również odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w bardzo w korzystnych cenach. W Polsce sklepy Pepco obecne są już od 1999 r., a od ubiegłego roku właściciel Pepco - Pepcor Europe - rozwija u nas kolejną markę Dealz. W sklepach tych większość produktów kosztuje od 4 do 6 zł za sztukę (są to m.in. produkty spożywcze). Obecnie w naszym kraju działa 25 placówek Dealz, ale ma być ich więcej o czym piszemy tutaj.

Primarkt natomiast to firma założona w Dublinie w 1969 r., która obecnie ma ponad 370 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 12 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech i Słowenii. Primark zatrudnia ponad 75 000 osób, a w ostatnim roku obrotowym (2017/18) otworzył 16 sklepów, stwarzając ponad 4 500 miejsc pracy.