Lubella Pełne Ziarno znika z talerza

Maspex, producent makaronów Lubella, inwestuje w jak mówi perspektywiczny segment makaronów pełnoziarnistych. Powstała więc kampania, dzięki której konsument ma zobaczyć efekty ostatniej zmiany w smaku tych makaronów, który teraz jest bardziej delikatny.

„Znikające Pełne Ziarno” to - według producenta - zaskakująca kampania przedstawiająca trzymające w napięciu historie różnych bohaterów. Wszystkie łączy tajemnicze zniknięcie makaronów Lubella Pełne Ziarno. Zagadkę za każdym razem wyjaśnia jeden znaczący fakt – Pełne Ziarno ma nowy, lepszy smak! Tę istotną zmianę łatwo zauważyć…, gdy makaron znika w mgnieniu oka z talerza.

Kampania obejmuje spoty w kinach, działania outdoorowe oraz digitalowe.

Lubella to lider na rynku makaronów w Polsce, wicelider na rynku płatków śniadaniowych i czołowy producent w kategorii mąk. Marka w swojej ofercie ma także paluszki oraz kasze. 

Produkty marki codziennie trafiają też na stoły konsumentów za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii. 

Ilona Mrozowska 3289 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }