Żabka wprowadza karty przedpłacone

Dzięki partnerskiej współpracy pomiędzy siecią sklepów, Santander Bank Polska, brytyjskim fintechem DiPocket oraz Mastercard na rynek wchodzi usługa płatnicza - starter bankowy up and go.

Karta up and go jest dostępna jedynie w sieci Żabka i zawiera kartę przedpłaconą Mastercard – w pełni funkcjonalną, którą po zasileniu, można dokonywać transakcji we wszystkich punktach oznaczonych znakiem Mastercard, np. w sklepach stacjonarnych, w Internecie, wypłacać pieniądze w bankomatach, sklepach oraz dokonywać płatności telefonem dzięki usłudze Google Pay.

W pierwszej fazie projektu kartę będzie można kupić w większości sklepów Żabka w Poznaniu i Lublinie w ramach oferowanych przez sieć usług dodatkowych, uzupełniających ofertę asortymentową.

- Systematycznie poszerzamy pakiet „Wygodnych Usług” w Żabce i poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które ułatwiają życie naszym klientom. Karta Up and Go rozszerza pakiet kart przedpłaconych, dostępnych w naszych sklepach, doskonale wpisując się w format convenience. Od dziś o dowolnej porze dnia, w ciągu kilku minut od rejestracji karty, bez dodatkowych formalności można korzystać z rachunku bankowego. To unikalna w Polsce forma dystrybucji, zapewniająca klientom wygodę i szybką obsługę – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w sieci Żabka.

Kartę up and go łatwo zasila się korzystając z przelewu z dowolnego rachunku bankowego, karty kredytowej lub BLIKa. Aplikacja up and go umożliwia bezpłatne i natychmiastowe przesyłanie środków pomiędzy użytkownikami zarejestrowanych w niej kart. W aplikacji można również zamówić dodatkowe karty w 4 walutach: złotych, euro, funtach i dolarach, a także wygenerować karty wirtualne do zakupów online.

Cena startera up and go wynosi 19,99 zł, dodatkowym atutem jest brak opłat za korzystanie z karty , a także za przelewy krajowe w zł i wypłaty w bankomatach sieci Santander Bank Polska oraz w ponad 5600 sklepach Żabka.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }