Pol-Hun i General Fresh wspierają schroniska górskie PTTK

W tym roku aż 12 placówek zostało obdarowane produktami chemii gospodarczej, kubkami z limitowanej kolekcji oraz gadżetami.

Wszystko po to by promować ideę spędzania wspólnego czasu z rodziną, bliskimi i przyjaciółmi.

Akcja „Wyrusz na szlak 2019” będzie silnie wspierana w mediach społecznościowych, a fani marki, którzy aktywnie śledzą fanpage General Fresh na Facebooku będą mieli okazję wygrać atrakcyjne nagrody.

Joanna Hamdan 9180 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }