Wawel chwali się Dobrymi Składnikami i nie tylko

Efekty swoich zaangażowanych społecznie działań producent przedstawił w "Raporcie Niefinansowym Spółki za 2018 r.".

– Dbałość o środowisko, produkcja słodyczy opracowanych na bazie Dobrych Składników, które mogą być impulsem do dobrych uczynków oraz dobroczynność, głęboko zakorzeniona w misji marki – to tylko kilka przykładów odpowiedzialnych i zaangażowanych społecznie działań, prowadzonych przez Wawel SA – informuje producent słodyczy.

Raport niefinansowy przedstawia działania społeczne firmy Wawel pogrupowane w trzech kluczowych obszarach: zarządczym, środowiskowym oraz społecznym i pracowniczym.

Działalność społeczna

W 2018 marka podsumowała efekty programu społeczno-lojalnościowego „Serce Rośnie”. W ramach tej inicjatywy konsumenci za pośrednictwem dedykowanej strony sercerosnie.com.pl rejestrowali kody z opakowań słodyczy oznaczonych serduszkiem i odbierali gwarantowane nagrody. Akcja umożliwiała wsparcie pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Zaangażowało się prawie 100 tys. osób, dzięki którym Wawel przekazał na rzecz organizacji charytatywnych w I i II edycji akcji kwotę 2,6 mln złotych.

W ubiegłym roku w ramach działalności Fundacji „Wawel z Rodziną” założonej przez firmę Wawel uruchomiony został program „Dobro od dziecka” skierowany do świetlic środowiskowych. Celem programu jest uczenie dzieci, czym jest dobro i motywowanie ich do szerzenia dobra w swoich społecznościach lokalnych. Fundacja aktywnie zaangażowała się także w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. W ubiegłym roku dzięki fundacji przekazano prawie 40 tys. zł na sfinansowanie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z małopolskich szkół, a 10,5 ton słodyczy trafiło do domów dziecka w całej Polsce.

Słodycze to nie wszystko

W 2018 marka Wawel kontynuowała proces skracania receptur swoich produktów w ramach programu „Dobre Składniki”, a do portfolio dołączyło 15 nowych wyrobów (receptur) zgodnych z ideą projektu.

W tym samym roku w premierową trasę po Polsce ruszyła także ciężarówka eventowa Wawel Truck, czyli mobilna strefa słodyczy i miejsce pełne interaktywnych aplikacji, które uczą i zapraszają do świata marki, przybliżając jej strategię. Od startu projektu, w ciągu 12 miesięcy, Wawel Truck odwiedził prawie 50 miejscowości, docierając bezpośrednio do ok. 40 tys. uczestników, a eventy towarzyszące trasie Wawel Trucka zgromadziły prawie milion osób.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }