Bricomarché z nowym prezesem

1 lipca 2019 r. Jacek Paszke, dotychczasowy członek zarządu dyrekcji handlowej Bricomarché, objął funkcję prezesa Bricomarché w Polsce. Zajmie się m.in. rozwojem sieci w kanale e-commerce.

Od 2012 r. Jacek Paszke (na zdjęciu) jest właścicielem sklepu Bricomarché w Wałczu.

Od kilku lat jest także udziałowcem Grupy Muszkieterów. Wcześniej pracował na stanowisku dyrektora finansowego Bricomarché oraz pełnił obowiązki dyrektora generalnego Bricomarché.

– Cieszymy się, że możemy czerpać z wieloletniego doświadczenia Jacka w naszych strukturach od teraz już w roli prezesa. Wierzę, że dzięki jego doskonałej znajomości branży oraz wyczuciu biznesowemu sieć Bricomarché będzie się dalej prężnie rozwijać – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje: – Jak wynika z danych GfK w ubiegłym roku nasze udziały w rynku DIY wynosiły blisko 11%. Oczywiście zdajemy sobie sprawę z tego, że funkcjonujemy w okresie dynamicznych zmian na rynku e-commerce w naszej branży i chcemy nie tylko za nimi nadążyć, ale wręcz je wyprzedzać. Zrobiliśmy już wiele w tym zakresie i nie spoczywamy na laurach.

Jacek Paszke na stanowisku prezesa Bricomarché zastąpił Erica Perinelle’a (również właściciela sklepu Bricomarché), który zarządzał siecią od początku 2011 r. W tym czasie spółka między innymi podniosła kapitał własny z 50 000 zł do 138 000 000 zł oraz otworzyła 86 sklepów, zwiększając ich liczbę do 157.

Obecnie Eric Perinelle będzie pełnił z ramienia ITM Polska funkcję wspierającą dalszy rozwój sieci Bricomarché. Pozostały skład zarządu pozostaje niezmieniony.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }