Hebe z e-sklepem!

17 lipca oficjalnie ruszył sklep internetowy drogeryjnej sieci Hebe. Jak zapewnia operator, platforma już spotkała się z dużym zainteresowaniem i pozytywnymi reakcjami klientów.

W sklepie internetowym Hebe obowiązują takie same promocje, jak w ulotce dostępnej w sklepach stacjonarnych, także te z kartą Hebe. Ponadto, rejestrując się na stronie i zakładając konto, klienci automatycznie zostają członkami programu lojalnościowego i mogą korzystać z wachlarza dedykowanych promocji.

- Otwarcie sklepu internetowego to bardzo ważny i duży krok w rozwoju sieci Hebe - mówi Francisco Almeida, dyrektor e-commerce sieci Hebe. - Dzięki niemu klienci na terenie całej Polski uzyskują dostęp do asortymentu oraz regularnych promocji, trendów i nowych marek, w tym – dotychczas – dostępnych stacjonarnie na wyłączność. Platforma szybko spotkała się z dużym zainteresowaniem i pozytywnymi reakcjami klientów. To jednak dopiero początek, ponieważ wciąż będziemy się rozwijać i zaskakiwać naszych klientów kolejnymi rozwiązaniami technologicznymi – zapowiada Francisco Almeida.

Aby opłacić zamówienie w internetowej drogerii Hebe można wybrać kilka metod płatności. Do wyboru są: płatność szybkim przelewem internetowym PayU, BLIKiem, płatność z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro) oraz płatność gotówką za pobraniem bezpośrednio u kuriera.

Drogeria oferuje także klika możliwości dostawy. Przesyłka kurierska DHL (12,99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany adres w ciągu 2-3 dni roboczych od chwili, gdy zostanie ona przekazana kurierowi. Przesyłka kurierska za pobraniem (14,99 zł) – możliwa jest płatność za przesyłkę u kuriera, akceptowana forma płatności to gotówka. Odbiór osobisty (bezpłatnie), w wybranej drogerii Hebe na terenie Warszawy.   

Koszt dostawy jest bezpłatny dla klientów posiadających kartę lojalnościową przy zamówieniu powyżej 199 zł oraz 249 zł dla klientów, którzy nie mają karty.

Sieć Hebe działa na rynku od 2011 r., pierwsza drogeria została otwarta w Warszawie przy Al. Jerozolimskich.

Joanna Hamdan 9180 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }