Biedronka zachęca do zakupów śpiewająco

Od połowy lipca sieć ruszyła z długofalową kampanią promocyjną "Ale Tydzień!", której towarzyszy piosenka "Ale Tydzień w Biedronce!".

Jej celem jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Kampania będzie widoczna w mediach takich jak radio, telewizja, czy platformy VOD oraz portale internetowe, a także w mediach outdoorowych i w sklepach na nośnikach własnych Biedronki.

"Ale Tydzień!” została przygotowana na zlecenie Biedronki przez Agencję Duda Ads Polska. Zakupem nośników zajął się dom mediowy Wavemaker. 

Joanna Hamdan 9718 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }