Orlen promuje Stop Cafe

Sieć stacji paliw ruszyła właśnie z wakacyjną kampanią reklamową "Jedzenie na Orlenie".

Jej celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja szerokiej gamy produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym. 

Najnowsza kampania PKN Orlen przedstawia Stop Cafe jako najlepsze miejsce na przerwę w wakacyjnej podróży.
W ofercie marki dostępne są nie tylko przekąski, takie jak kawa i hot dogi, ale także dania obiadowe, burgery z frytkami, nuggetsy, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.
 
- Kierujemy kampanię do trzech grup docelowych: podróżujących rodzin z dziećmi, młodzieży i kobiet. Mają one różne preferencje żywieniowe, a na stacjach Orlen każdy znajdzie coś dla siebie. To doskonała alternatywa dla restauracji typu fast food. Charakter naszego spotu jest przyjemny i wprowadza w wakacyjny klimat, co dodatkowo wzmacnia wykorzystana muzyka – cover utworu „Przygoda”, którego autorem jest zespół Wiślanie 69  – mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.
 
Oprócz 30- i 15-sekundowych spotów telewizyjnych, w kampanii wykorzystane zostaną również 30-sekundowe spoty radiowe, reklamy internetowe w formie video oraz display, a także outdoor w postaci tablic na trasach tranzytowych z oznaczoną odległością do najbliższych stacji Orlen.

Kampania promowana będzie również w kanałach własnych PKN Orlen, m.in. na stronie internetowej oraz na profilach w mediach społecznościowych.
 
Akcja potrwa do końca sierpnia.

Projekt od strony kreatywnej przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował dom mediowy Starcom.
 
Joanna Hamdan 9180 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }