"Co wcina rodzina?"

To najnowszy konkurs marki Piwniczanka.

Aby wziąć w nim udział wystarczy zebrać czteroosobową, rodzinną drużynę i wspólnie nagrać krótki filmik o tym, dlaczego warto dbać o to, co wcina rodzina.

Zgłoszenie należy wysłać w formularzu konkursowym, który znajduje się na stronie www.cowcinarodzinapl.

Cztery drużyny, których filmiki z zadaniem konkursowym będą najciekawsze zostaną zaproszone na warsztaty kulinarne z Mikołajem Reyem podczas których ugotują zdrowy, dobrze zbilansowany posiłek.

Drużyna, której danie otrzyma najwięcej głosów w internetowym plebiscycie – wygrywa.

Nagrodami w konkursie są: rodzinny wyjazd do parku rozrywki pod Paryżem, 3 rodzinne pobyty w górach, 5 rodzinnych plecaków piknikowych oraz 50 air bag sof.

Zgłoszenia można nadsyłać do 18 sierpnia.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }