Gamerzy promują loterię marki Zozole

Twórcy internetowi, zrzeszający na swoich kanałach łącznie ponad 6,6 miliona subskrybentów, mają za zadanie dotrzeć do młodych odbiorców, zaangażować ich do wspólnej zabawy i wzięcia udziału w wakacyjnej loterii marki.

Siedmiu gamerów z LifeTube: PLKD, Junajted, Kaluch, RoxMb, Hadesiak, Admiros, Manoyek oraz  youtuberka - Magda Bereda - biorą udział w dwumiesięcznej kampanii wspierającej loterię marki Zozole.

Kampania, którą prowadzi agencja reklamowa „Next Agnieszka Lancmańska Wnuk” angażuje influencerów związanych z najpopularniejszymi wśród młodzieży grami: Minecraftem, Robloxem, FIFĄ, Fortnite oraz GTA. Influencerzy realizują filmy dedykowane, w których znajduje się wyraźne zachęcenie do wzięcia udziału w loterii. Pojawią się też lokowania produktów oraz przekierowania do strony loteryjnej promocjazozole.pl.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne opakowanie produktu marki Zozole oraz zarejestrować paragon na stronie promocjazozole.pl. Raz w tygodniu zostanie wylosowana osoba, która wygra konsolę PS4 PRO (łącznie do wygrania jest aż 15 sztuk sprzętu), a co godzinę można będzie wygrać bon o wartości 50 złotych do Playstation Store (łącznie do rozdania jest aż 1164 kodów!). Nagrody są spójne z grupą docelową influencerów, którzy poprzez swoje materiały docierają do osób zainteresowanych gamingiem.
 
Loteria potrwa do 31 sierpnia.
 
Joanna Hamdan 9180 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }