Właściciel Pepco potroi liczbę sklepów

Chodzi jednak o inną sieć Pepcor Europe działającą m.in. w Polsce i wprowadzoną na nasz rynek przed ponad rokiem sieć Dealz.

Pepcor Europe zadeklarował, że na koniec roku finansowego (czyli na koniec września 2019 r.) należąca do niego sieć Dealz będzie miała na dwóch rynkach: polskim i hiszpańskim łącznie 60 sklepów, co oznacza potrojenie stanu posiadania w ciągu 12 miesięcy.

W swoim półrocznym raporcie Pepcor Europe napisał, że format nadal się umacnia na obu rynkach, a w Polsce sieć skorzystała z wprowadzenia kluczowych lokalnych marek, które są teraz dostępne ze względu na rosnącą skalę działalności.

– Zgodnie z planem, Pepkor Europe definitywnie zakończył w drugim kwartale roku finansowego swoją dotychczasową działalność we Francji, co pozwoli Grupie skoncentrować się na ekscytujących szansach rozwoju w Hiszpanii i Polsce – napisano w raporcie.

Pepcor Europe prowadzi w Polsce nie tylko sklepy dyskontowe Dealz (od 2018 r., obecnie jest ich 25), ale też lepiej znaną polskim konsumentom sieć Pepco (890 sklepów) oraz sklepy meblowe Abra. W pierwszej połowie roku finansowego zakończonego 31 marca 2019 roku Pepcor Europe miał 1,7 mld euro przychodów, o 13% więcej niż rok wcześniej, głównie dzięki działalności Pepco w 11 krajach Europy Środkowej. Zysk EBITDA wzrósł o 29% do 151 mln euro, a zysk operacyjny zwiększył się o jedna trzecią do 117 mln euro.

Magdalena Weiss 2117 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }