Lidl po raz 9. na Pol’and’Rock Festival

Już pod koniec lipca sieć, jak co roku, znów pojawi się na muzycznym wydarzenia w Kostrzynie nad Odrą.

Chociaż festiwal Pol’and’Rock startuje na początku sierpnia, to Lidl już lada moment rusza z przygotowaniami do wybudowania największego w Polsce polowego sklepu – Lidl Rock Shop.

Obiekt o powierzchni 1400 mkw. będzie do dyspozycji festiwalowiczów już od poniedziałku, 29 lipca (12:00-20:00), a od wtorku, 30 lipca, aż do niedzieli, 4 sierpnia sklep otworzy się dla klientów na 24 godziny na dobę.

Starań, by funkcjonował on jak najsprawniej, dokładać będzie ponad 240-osobowa załoga Lidl z całej Polski. To nie tylko pracownicy sklepów, ale festiwalową drużynę zasilą także pracownicy administracji, biura sprzedaży i centrali. Wszyscy pracownicy będą mieć zapewniony przejazd, wyżywienie, zakwaterowanie oraz premie.

Asortyment sklepu został dobrany tak, żeby uczestnicy festiwalu nie musieli się martwić o to, czy czegoś zapomnieli. W ofercie sklepu jak zawsze nie zabraknie najchętniej wybieranych produktów. Pojawią się także nowości. W tym roku po raz pierwszy w polowym sklepie będzie można nabyć bezalkoholowe piwa Lech Free w czterech różnych smakach. W ofercie spożywczej nie zabraknie także świeżo wyciskanych soków „Solevita”, nabiału „Pilos”, wędlin „Pikok” oraz warzyw i owoców z „Ryneczku Lidla”. Oprócz artykułów spożywczych będzie można zakupić festiwalowe must-have, czyli namioty igloo, karimatę i śpiwór, a także apteczkę.

W sklepie będzie można korzystać z aplikacji zakupowej Lidl Plus oraz z form płatności obowiązujących w regularnych sklepach, również BLIK.

Joanna Hamdan 9548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }