Sether uruchamia platformę sether.com

To profesjonalne narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym.

Platforma została zaprojektowana tak, aby - jak zapewni firma - pomóc specjalistom marketingu, menedżerom marki, agencjom i właścicielom firm zoptymalizować profil cyfrowy swojej marki za pomocą dokonywanych w czasie rzeczywistym analiz i aktualizacji danych dotyczących konkretnych kampanii online i istotnych dla marki słów kluczowych.

Sether agreguje dane z portali społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn oraz z Google Analytics i AdWords tak, aby na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym dostarczyć wszystkich istotnych informacji o prowadzonych przez firmę kampaniach. Wszystkie kampanie są synchronizowane w tych samych przedziałach czasowych, dzięki czemu porównywanie wyników jest mniej czasochłonne i ułatwia szybsze podejmowanie decyzji.

- Dzisiejszy krajobraz marketingu to pole gry, w którą każdy chce zagrać i oczywiście zwyciężyć. Jednak konkurenci są silni, a gra podlega nieustannej metamorfozie - uważa Ovidiu Oancea, CEO w Sether. - Drogą do sukcesu w cyfrowym marketingu może się zatem okazać automatyzacja zadań. W Sether rozumiemy, że nowe technologie mają jak najbardziej uprościć nasze doświadczenie z marketingiem cyfrowym. Odpowiedzią jest platforma sether.com, z pomocą której zwiększymy nasz wynik biznesowy i polepszymy efektywność naszych działań promocyjnych w sieci. Sether opracowuje nowe narzędzia oparte na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji, aby zbliżyć nas jak najbardziej do oczekiwanego sukcesu. Wyobraź sobie, że Sether to Twój osobisty asystent marketingowy, który jest na każde zawołanie i który zadba o każdą potrzebę marketingową. Czyli to Twoja Alexa lub Siri w dziale marketingu. Zawsze gotowy do pomocy – zaznacza Ovidiu Oancea.

Zapewnia, że zespół Sether zaprojektował wszechstronną platformę do monitoringu mediów, która wyświetla wszystkie najważniejsze informacje na jednym ekranie, oszczędzając czas i pieniądze. Platforma umożliwia także marketerom dostęp do bardziej złożonych statystyk i analiz mediów, które są dostępne po jednym kliknięciu.

Użytkownik może zdecydować, jaki poziom złożoności jest mu potrzebny, aby podejmować lepsze decyzje oparte na danych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }