Arteta. DayUp Classic

W nowych smakach.

Do linii, która dotychczas składała się z 6 smaków dołączyły 4 nowości: DayUp Pink ze smoczym owocem, DayUp Brown z kawą i gałką muszkatołową, DayUp Turkois, w którym znajdziemy zieloną herbatę matchę oraz DayUp Purple – z jagodami acai.

DayUp Classic nie zawierają ani grama dodanego cukru, ani konserwantów - składają się wyłącznie z naturalnych składników.

Nowe propozycje wzbogacają dotychczasową ofertę, która dostępna była w sześciu wariantach smakowych: Yellow, Red, Orange, Blue, Green, Black.

DayUp Classic to w 100% naturalna przekąska jogurtowa, będąca połączeniem musów owocowych, jogurtu i ziaren zbóż (płatków owsianych, gryczanych, jaglanych, quinoa, otrębów pszennych i żytnich).

DayUp Classic dostępne są m.in. w sieci Lidl, Biedronka, Auchan i Tesco.

Cena rekomendowana produktu wynosi 3,49 zł.

Joanna Hamdan 9180 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }