Paweł Kotowski dyrektorem w Kantarze

Tym samym przeszedł z firmy płatniczej do badawczej.

Paweł Kotowski, były szef marketingu firmy płatniczej Mastercard w Polsce, przeszedł do firmy badawczej Kantar (WPP), gdzie został dyrektorem ds. partnerstw strategicznych. W Mastercardzie pracował od 2016 r., jako marketing manager był odpowiedzialny za komunikację konsumencką, w ub.r. przejął obowiązki szefa marketingu polskiego oddziału po Marcie Życińskiej, która awansowała w międzynarodowych strukturach Mastercard.

Kotowski karierę marketingową zaczynał w Red Bullu, gdzie pracował przez niemal dziewięć lat, początkowo jako analityk i menedżer ds. marketingu w dziale On Premise, opracowując strategie marketingowe współpracy z punktami gastronomicznymi. Następnie przez trzy lata był brand managerem odpowiedzialnym za komunikację marketingową Red Bulla w zakresie produktów oraz eventów sportowych i kulturalnych.

Nowym dyrektorem marketingu polskiego Mastercarda został Jerzy Hołub.

Maciej Burlikowski 47 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }