Colgate kupuje francuską firmę Filorga

Koszt inwestycji wynosi 1,5 mld euro.

Firma Colgate, która znana jest przede wszystkim z produktów do pielęgnacji jamy ustnej, chce rozszerzyć swoją obecność w wysokomarżowym biznesie pielęgnacyjnym.
 
Firma już uczyniła ku temu krok nabywając w 2017 r. marki do pielęgnacji skóry PCA Skin i EltaMD. Teraz do swojego kosmetycznego portfolio dołącza przeciwzmarszczkowe produkty do pielęgnacji skóry Filorga, które sprzedawane są w ponad 60 krajach, a największymi rynkami dla przejętej firmy są: Francja, Włochy, Hiszpania i Chiny.

- Dzięki tej akwizycji Colgate będzie mogło także wejść do szybko rozwijającego się i dużego kanału sprzedaży detalicznej, szczególnie w Azji - powiedział Noel Wallace, dyrektor generalny Colgate.
 
Zakończenie transakcji planowane jest w trzecim kwartale.
 
Źródło i zdjęcie: www.uk.reuters.com
 
Joanna Hamdan 9548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }