Joanna Jabłczyńska ambasadorką Joko Make Up

Znana między innymi z serialu "Na Wspólnej" aktorka została twarzą marki kosmetyków z portfolio firmy Miraculum.

- Kochani, z ogromną radością informujemy, że Joanna Jabłczyńska została ambasadorką marki Joko Make Up. Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że zaufała polskiej marce  - czytamy na Facebookowym fanpaeg'u marki.

Marka od 2012 r. należy to firmy Miraculum.

Pierwsze produkty Joko Make Up pojawiły się na polskim rynku już w 1995 r. Na początku w ofercie znajdowały się przede wszystkim  kosmetyki prasowane – cienie, pudry, róże, z czasem została ona poszerzona o pomadki, błyszczyki i tusze do rzęs. 

Obecnie w jej ofercie znajduje się ponad 200 produktów we wszystkich kategoriach makijażowych. Kosmetyki marki dostępne są w drogeriach i sklepach kosmetycznych na terenie całego kraju oraz za granicą, a także w sprzedaży internetowej.

Źródło i zdjęcie: strona Joko Make Up na Facebooku oraz www.joko.pl

Joanna Hamdan 9692 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }