Chorten rozszerza współpracę z marką Delikatesy u Chłopców

18 lipca w Białymstoku przy ul. Wesołej 17/1 nastąpi otwarcie nowego sklepu pod tym szyldem.

To już 10 punkt handlowy pod logo z drzewkiem dębu otwierany w ciągu czteroletniej współpracy z Pawłem i Marcinem Florczykami tworzącymi brand Delikatesy u Chłopców. Pierwszą umowę partnerską z Grupą Chorten podpisali w 2015 r.

Nowy sklep ma 160 mkw. powierzchni i znajduje się na osiedlu Tysiąclecia w Białymstoku. Po kilku miesiącach przygotowań, sklep ruszy w czwartek 18 lipca. W placówce znajdzie się duże stoisko ze świeżym pieczywem i 4-metrowa lada mięsna, czyli dwa mocne punkty w ofercie sklepów Chorten. W nowych Delikatesach u Chłopców znajdzie się również samodzielne stoisko alkoholowe, w tym wyselekcjonowane pozycje Faktorii Win, a także lodówki z szerokim wyborem piw. Świeże owoce i warzywa klienci wybiorą na specjalnej wyspie, zabraknąć także nie mogło rozbudowanego działu z nabiałem i wielu regałów z produktami pakowanymi. Przy Wesołej kupić będzie można także prasę oraz drobne AGD, a także zagrać w punkcie Lotto.

Klienci obsługiwani będą przy dwóch stoikach kasowych. W planie jest także uruchomienie stoiska z hot-dogami, które coraz częściej pojawiają się w sklepach Chorten dzięki współpracy w ramach konceptu HoReCa w detalu Grupy Ren. W placówce nadać będzie można również przesyłki.

W dniu otwarcia w godz. 9-15 zaplanowano degustacje i specjalną wędzarnię Z Podlaskiej Spiżarni przed sklepem.

- Zależy nam na tym, by zaoferować konsumentom zakupy w dobrze zaopatrzonym, przyjaznym sklepie osiedlowym. Dzięki współpracy z Grupą Chorten jesteśmy w stanie stale utrzymywać atrakcyjne ceny dla naszych klientów, będziemy także mieli specjalne akcje promocyjne – mówi Paweł Florczyk, który wspólnie z bratem Marcinem prowadzi sklepy Delikatesy U Chłopów.

Obecnie w całej Grupie Chorten działa już prawie 1650 sklepów, w tym ponad 100 na terenie samego Białegostoku, skąd wywodzi się cały koncept dla polskich detalistów.

Joanna Hamdan 9323 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }