Tureckie sklepy na Ceneo.pl

Porównywarka internetowa Ceneo.pl nawiązała współpracę z tureckim sklepami. Pierwsze dostawy z Turcji dotarły już do Polski. Wyłącznym partnerem logistycznym na terenie naszego kraju jest X-press Couriers.

Porównywarka Ceneo.pl od kilku miesięcy przygotowywała się do rozbudowy swojej kategorii sklepów zagranicznych, w której już teraz dostępne są miliony ofert z wielu zagranicznych serwisów. Teraz dołączają do nich sklepy tureckich producentów ubrań, kosmetyków oraz wyposażenia wnętrz, dla których udostępniona została możliwość bezpośredniej sprzedaży w ramach opcji „Kup Teraz”. Dostawy realizować będzie firma X-press Couriers.

Turecki rynek e-commerce, którego obroty w ubiegłym roku wyniosły około 6 mld dolarów, jest jednym z prężniej działających na styku Europy i Azji. Dodatkowo, turecki rząd realizuje obecnie program, który wspiera finansowo handel internetowy, co zdecydowanie sprzyja nawiązaniu współpracy z zachodnimi rynkami e-commerce. W Turcji koszty produkcji są niskie, ale jakość wykonania produktów i surowców jest bardzo wysoka. Nasi producenci mogą więc zaoferować wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej cenie. - Jeśli dodamy do tego krótki czas dostawy do Polski, który wynosi około 10 dni, nasza oferta z pewnością stanie się konkurencyjna względem Aliexpress – powiedział Yusuf Ibili, dyrektor zarządzający B2C Direct, tureckiej firmy, która w ramach tego projektu współpracuje z Ceneo.pl.

W początkowym okresie w porównywarce promowane będą trzy największe tureckie sklepy należące do producentów takich jak Koton, Tozlu, Dark Seer. Oferują oni przede wszystkim produkty z kategorii takich jak moda, uroda oraz dom i wnętrze. Nabywców z pewnością zainteresują atrakcyjne ceny na oferty internetowe.

W przypadku zamówień z Turcji Ceneo.pl wykorzystało znaną użytkownikom opcję „KUP TERAZ”, czyli składanie zamówień bezpośrednio w serwisie. - Dzięki temu zyskują wygodę i bezpieczeństwo, bo wszystkie zamówienia są objęte Programem Ochrony Kupujących – podkreśla Marcin Łachajczyk, dyrektor zarządzający Ceneo.pl.

Również proces zwrotów i reklamacji ma być łatwy i przejrzysty, a oferty nie powinny zawierać żadnych ukrytych kosztów dla użytkownika. W przypadku dostarczenia wadliwego lub niezgodnego z opisem produktu możliwy jest zwrot towaru na zasadach obowiązujących w polskich sklepach internetowych.

Serwis Ceneo.pl już zapowiada, że pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które pozwolą w niedalekiej przyszłości otworzyć zagraniczne rynki dla polskich sprzedawców i producentów. Nie zdradza jednak szczegółów tego projektu.

 

Ilona Mrozowska 3276 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }