Herbapol-Lublin promuje nową linię produktów bio

Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w Internecie i w mediach społecznościowych.

Herbapol-Lublin wprowadza na rynek nową linię produktów ekologicznych. Obejmuje ona: syropy, dżemy oraz owocowe herbatki sypane. Wszystkie produkty otrzymały stosowne certyfikaty, m. in. Ekogwarancji PTRE, a na opakowaniach pojawił się charakterystyczny „zielony listek”, będący potwierdzeniem wysokiej jakości produktów.

Kampania reklamowa zaplanowana do października obejmuje działania reklamowe w internecie oraz mediach społecznościowych. Oprócz zróżnicowanych form reklamowych zaplanowano również działania angażujące bezpośrednio konsumentów, m.in. quiz BIO-logiczny, sprawdzający wiedzę o żywności ekologicznej.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, kreacje zostały przygotowane przez agencję kreatywną Carla Zuri. Rich media wykorzystane w kampanii przygotowała sieć Sataku.

Joanna Hamdan 9079 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }