Zalando poszerza współpracę z Topshop

Do oferty platformy zakupowej dołączają artykuły urodowe Topshop Beauty.

Zalando sukcesywnie rozbudowuje swoją ofertę kosmetyczną, którą uruchomiło pod koniec ubiegłego roku. Teraz wprowadza na platformę ponad 200 artykułów marki Topshop Beauty, z którą współpracuje od lat w obszarze asortymentu modowego.

- Współpraca Zalando i Topshop była w ostatnich latach bardzo owocna. Cieszymy się, że ją rozszerzamy i jesteśmy partnerami także w kategorii beauty - mówi Pamela Wade-Lehman, head of beauty w Zalando. - Wprowadzenie kosmetyków Topshop Beauty do sprzedaży w Zalando rozpoczynamy od 205 produktów do makijażu, które są dostępne na 8 rynkach. Ten istotny krok zbliża nas do celu, którym jest stworzenie platformy łączącej dwie kategorie – modę i urodę. Pragniemy umożliwić naszym klientom stworzenie pełnej stylizacji, od stóp do głów – mówi Pamela Wade-Lehman, head of beauty w Zalando.

Przypomnijmy. Zalando rozpoczął międzynarodową ekspansję oferty kosmetycznej i pielęgnacyjnej "beauty" w końcu 2018 r. Polska i Austria były pierwszymi krajami po Niemczech, w których została uruchomiona usługa jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.

Zalando jest pierwszym europejskim partnerem i platformą, na której znaleźć można zarówno kosmetyki jak i modę marki Topshop. - Uwielbiane przez dziennikarzy, influencerów i miłośników mody na całym świecie, Topshop Beauty z pewnością trafi w gusta uwielbiających nowe trendy klientów Zalando – zapewnia Paul Price, CEO Topshop Topman.

Joanna Hamdan 9079 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }