POS w sklepach Auchan dostępne dla reklamodawców

POS Media Poland to pierwsza agencja na rynku polskim, która wygrała przetarg na koordynację komunikacji reklamowej na nośnikach POS w sklepach sieci Auchan.

Począwszy od czerwca 2019 r. POS Media Poland może wspierać swoich klientów w promocji ich marek z branż FMCG i non-FMCG w sklepach sieci Auchan w Polsce. Klienci POS Media Poland mogą zaplanować komunikację w hipermarketach i supermarketach oraz na stacjach benzynowych sieci Auchan.

POS Media Group oferuje szeroką gamę produktów i usług w zakresie reklamy w punktach sprzedaży w dużych sieciach handlowych, a także w obszarze marketingu doświadczeń. Agencja współpracowała już w tym zakresie między innymi z sieciami Real, Kaufland, E’Leclerc, Tesco. Wspiera też klientów w zakresie produkcji, montaży materiałów POS oraz ogólnopolskich działań promocji sprzedaży, zarówno w rynku nowoczesnym jak i tradycyjnym.

Obecnie Auchan w Polsce zarządza 76 hipermarketami (w tym dwa we franczyzie z Grupą Schiever), 28 supermarketami Auchan supermarket oraz pięcioma sklepami osiedlowymi pod szyldem Moje Auchan. Firma prowadzi również działalność handlową w internecie pod szyldem Auchan Direct – serwis działa na terenie Warszawy i okolic.

Ilona Mrozowska 3272 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }