Nowy dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard

Od 1 lipca stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Jerzy Hołub.

Jerzy Hołub jest odpowiedzialny za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Mastercard oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce, takie jak m.in. Mastercard OFF Camera, Orange Warsaw Festiwal, Open’er Festival i Kraków Live Festival, a także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy.

Jerzy ma 17-letnie doświadczenie marketingowe, które zdobył pracując dla wiodących marek, takich jak Orange, T-Mobile, LUXMED i PZU. Do zespołu Mastercard dołączył bezpośrednio z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Google, Samsung, i Cisco.

Jak informuje firma, kładąc duży nacisk na analityczne rozumowanie, Jerzy Hołub koncentruje się na holistycznym podejściu do marketingu, począwszy od strategii cyfrowej i nowych technologii, poprzez wiedzę o zachowaniach konsumenckich, a skończywszy na rozwijaniu najlepszych w swojej klasie narzędzi wsparcia sprzedaży.

Jerzy Hołub jest doktorem socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz Czeskiej Akademii Nauk oraz absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Pasją Jerzego jest klasyczna literatura rosyjska oraz boks.

Ilona Mrozowska 3272 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }