Maspex z projektem dla studentów

Mowa o EIT Food RIS Solutions.

EIT Food RIS Solutions, którego głównym organizatorem jest firma Maspex to projekt skierowany do studentów, którzy chcą być zaangażowani w rozwiązywanie wyzwań przemysłu spożywczego.

Na uczestników czekają tematy  takie jak: personalizacja w branży spożywczej, ograniczanie marnowania żywności oraz zdrowie i zrównoważony rozwój.

Aby wziąć udział w rekrutacji, studenci powinni utworzyć interdyscyplinarny zespół, wypełnić formularz aplikacyjny na stronie https://www.azti.es/eitfood-risolutions oraz nagrać film prezentujący rozwiązanie danego problemu. Zgłaszać należy zespoły minimum 2-, a maksymalnie 4-osobowe, w których przynajmniej jedna osoba powinna pochodzić z regionów RIS (ich lista jest dostępna na https://www.azti.es/eitfood-risolutions/process).

Na podstawie przesłanych zgłoszeń jury wybierze 25 zespołów, które otrzymają 3-miesięczną opiekę mentorów wspierających działania nad rozwojem opracowanego rozwiązania. Po okresie mentoringu każdy zespół przygotuje szczegółową prezentację na temat swojego pomysłu i ponownie zostanie oceniony. Następnie 20 wybranych grup otrzyma zaproszenia na „Maratony żywnościowe – Foodhatons” i przedstawi wyniki swoich działań na żywo przed jury. Dwa Foodhatony zostaną zorganizowane 14-15 listopada w Warszawie oraz 21-22 listopada w Turynie.

Rekrutacja do potrwa jeszcze tylko do 15 lipca.

Szczegóły na https://www.azti.es/eitfood-risolutions/.

EIT Food to europejska inicjatywa na rzecz innowacji żywności, której celem jest stworzenie zrównoważonego i przyszłościowego sektora spożywczego. Inicjatywę tworzy konsorcjum kluczowych przedstawicieli przedsiębiorstw, startupów, ośrodków badawczych i uniwersytetów z całej Europy.  EIT Food ma na celu ścisłą współpracę z konsumentami w celu opracowania nowej wiedzy i opartych na technologii produktów i usług, które ostatecznie zapewnią zdrowszy i bardziej zrównoważony styl życia dla wszystkich obywateli Europy.

Joanna Hamdan 9079 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }